1 vecka och 4 dagar kvar!!!!!!

YEY!!!! DET E 1 VECKA OCH 4 DAGAR KVAR TILLS MIN OCH LILLY'S FÖDELSEDAG!!!!!!! LÄNGTAR SOM TUSAN!!!!!!! SOOOO EXCITED!!!!:D Jag önskar mig Hobbiten böckerna för jag såg filmen med Eric och Patrik förra veckan och jag trodde att det var en hel film för den varade i 2 timmar och typ 40 min. Och då trodde jag att det var hela filmen MEN det var bara del 1. AV HELA JÄDRA 3!!!!!!! Så jag orkar inte vänta i två år på att få veta resten av historien så vill läsa böckerna så jag vet slutet^^. Var och såg Mammas pojkar osså! Den var grymt rolig och bra! Alla som gillar humor, kolla på den!!:D
Sen önskar jag mig en systemkamera + objektiv + kamera väska. Sen en dator väska! Aa. Det var kanske allt då!
Lägger upp bilder på mig som Lilly redigerat åt mig för skojsskull!<3
 
 
Lavio 2 boo-boo!!<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback